seindah memori

seindah memori

Wednesday, October 21, 2009

stdy week

minggu depan 26/10 dah mula stdy week... time2 camni barulah kawan2 bz cari nota..
termasuklah saye..hehehehhehehe... pepon ade gak member2 yang minta nota kat saya... huhuhuhu... ade satu hari tu, saya kena panggil dengan lec, dr. aziz sebb sy ponteng kelas dia banyak kali sangt.hahahahaha.. 15 minit saya kena tadahkan telinga saya untuk mendengar ceramah xbertauliah dia pada hari tu..saya juz sengih2 jelah.. hahahaha.. berbalik pada stdy week tadi, time macm nilah baru nampak labrary tu penuh ngn kunjungan student. Yang xpenah masuk sepanjang sem pon, boleh masuk. hahahaha.. saya pon termasuk sekalilah tu.. hehehehehe.. sem ni agak memeningkan saya ngn subjek2 yang sya amek. 21 jam kredit tu dah pening. sem ni saya xtahu ape yg saya belajar. hahahahahaha.. banyak sangt ponteng kelas. tulah pasal.. huhuhuhu.. xsedar exam dah dekat.. bila dah nak exam, mulalah gelabah.. tercari-cari nota yang dah hilang, tertinjau-tinjau nota yang xtahu letak mane, pastu mulah nk tension. hahahahaha.. exam kali ni saya xtahu nak jawab ape tuk soklan exam nanti.. apa2 pon, insyaalah, sem depan saya perlu melakukan perubahan dalam hidup saya.... saya akan biarkan kenangan lalu menjadi sejarah dan saya xakan benarkan ia kembali menerjah ke dalam kotak pemikiran saya... selamat stdy semua kawan-kawan....

No comments:

Post a Comment