seindah memori

seindah memori

Sunday, April 4, 2010

**Puisi PeSko 09/10~~












alhamdulillah, berakhir sudah subjek ko-k saya tuk sem ni.. 31.3 yang lalu, pesta ko-k atau singkatannya pesko dah berlangsung.. saya amek subjek ASAS MENDEKLAMASI PUISI.. jadi tuk hari tu grop sy kena berpuisi..huhuhu.. banyak lagi persembahan-persembahan yang di tontonkan.. gamelan, gitar, silat, keroncong, tarian dan macam-mcam lagilah..
best tak terkata masa tu.. sebb dapat buat persembahan yang saya kira tak lama kami berlatih.. alhamdulillah, akhirnya berbaloi latihan kami bila kami diumumkan naib johan lam persembahan terbaik. tahniah saya ucapkan kepada kawan-kawan saya yg lain dan terima kasih saya ucapkan kpd pembantu pengarah "Mohd Khairul Azhar" yang banyak membantu pengarah.. heheheehe.. sape pengarahnya tu??? hehehe.. sy la, tapi khairul yg lebih banyak bantu sy, al- maklumlah sy tak pakar dalam bidang nih.. huhuhu..
terima kasih juga kpd cik syaiditina yang kami gelar "cikgu" kerana banyak membantu lam puisi ini.. dan belanja kami semua makan atas kemenangan kita bersama..heheheehee..

sy uploadkan gambar masa kami bersiap sedia tuk berpuisi dan slepas menang..

No comments:

Post a Comment