seindah memori

seindah memori

Saturday, July 3, 2010

Selamat Datang...

dah lame sy tak buka blog saya.. sepanjang ni sibuk ngn tugasan saya..

satu persatu tugasan yg diberikan dapat dilakukan dgn baik... dah dekat ngn MINGGU HALUAN SISWA(MHS).. Pembantu Mahasiswa Sentral sabar je menunggu ketibaan pelajar baru.. dari TERMINAL BAS UM ke KLIA, LCCT, KL SENTRAL, HENTIAN PUTRA, DUTA, BUKIT JALIL, DAN PEKELILING.. hahaahaha.. 2 Julai dah mula pergi airport, menunggu bdk2 2.. 3 julai pon tugasan masih diteruskan di airport. esok (4 Julai), tugasan di semua tempat akan bermula.. kena bgun awal pg, lebih kurang 4.00 pg.. 4.30pg dah nk kena bertolak ke destinasi.. SELAMAT DATANG KEPADA SEMUA MAHASISWA/MAHASISWI BARU UM, 4 Julai, bdk2 baru UM akan mula mendaftar, 5 Julai akan bermula MHS sampai 9 Julai. adoi.. mesti penat dan letih sebb nak kena handle sume program. tp best sebb sume tu pengalamn sebelom saya grad. hakhakhakhak... atleast ada pengalamn sapnjng saya menuntut ilmu di bumi UM ini.

Sem baru plak akan buka 11 Julai.. hadoiiii..... dah nak buka sem upanya.. sedar2 cuti sem dah berlalu.. arap2 sem baru ni dapt saya lalui dgn baik.. heheheehehe...

No comments:

Post a Comment