seindah memori

seindah memori

Thursday, May 12, 2011

segalanya telah berakhir,,,

alhamdulillah,,, detik 10.30 pagi td maka berakhirlah sudah perjalanan aku sebagai student um,, tetibe je perasaan hiba tu ada,, sedih,, sedih sebab nak tinggalkan um,, bangunan peperiksaan,, yang menetukan masa depan aku,, saat aku melangkah keluar,, hati sebak,, segala kenangan ada di sini,,
final exam,, harap-harap keputusannya nanti cemerlang,, heheehe,, walaupon berdebar jgk bila ade je kesilapn yg aku wat mase jawab soklan exam td,, tp aku hanya boleh tawakal je lah,, perjalanan aku sebagai student tamat disini,, tapi kenangan aku dengan kawan-kawan tak kan tamat disini,,, dan aku akan terus melangkah meneruskan perjalanan aku dengan alam pekerjaan yg menanti aku,,

tahun 1, 2, dan 3,, mencipta seribu kemanisan,, satu-satu nama sahabat-sahabt aku di sini menerjah ruang fikiran,, SITI MUNIRAH AHMAD SHAKRI,, teman seperjuangan yg ada taktala aku susah dan senang,, MUHAMAD IZWAN SUKRI, MUHAMAD NIZAM ABD BAKAR, MUHAMMAD HISYAM, NOR ASWAD OSMAN, RIDHUAN SOKRI,,, nama-nama kalian dan kengan bersama kalian dibumi bertuah ni akan aku ingat sampai bila-bila meskipun suka duka kita sebagai teman terpahat dlam ingatan aku,, bergelak ketawa, merapu meraban bila otak masuk air, macam-macam hal yg jadi, tp sume tu lumrahlah dalm bersahabt,,

sayu je hati,, 3 tahun disini, mencatatkan kenangan yg terindah, mals g kuliah, walaupon adakalanya aku ponteng kuliah, hukhukhuk,, tp tu semua kenangan jadi student,, masing-masing dah bawa haluan sendiri,, kita akan berjumpa lg insyaallah time grad nanti,,

terima kasih kepada kawan-kawan seperjuangan sekalian,, kepada SITI HAWA, SYAIDATULNOR, SITI BALQIS,, terima kasih,,, wat roomate tersayg,, NADIA RADHUAN dan ANISA,, akak enjoy dgn korang,, thanks a lot,, hukhuk,,

selamat tinggal kolej kediaman za'ba,, yang banyk meningglkan memori suka duka sepanjang aku kt sini,,

selamat tinggal Universiti Malaya,, tempat aku menimba ilmu,,

segalanya telah berakhir,, penntian ku telah berakhir,,

No comments:

Post a Comment