seindah memori

seindah memori

Friday, October 14, 2011

perjaLaNaN yG panjaNg

sebolom aku ke Kl 24/10, aku jejalan dulu kt penang petang tu, tren aku kul 10 malam.. niat di hati nak g batu ferenggi tp tak sempt pulak sebb aku sampai pun dah ptg sangat dah kt butterworth.. satu perasaan lega bila dpt tengok air laut pada waktu malam.. thanks ya kepada yg sudi menemani aku,,

kul 10.15 pun aku berlepaslah ke kl sentral.. sampai sane lam kul 6.00 pagi.ok, sampai sana aku pun menginaplah kat satu tempt ni,, 26arbulan semangat nak amek jubah konvo.. alhamdulillah, lepas je konvo aku, aku dah dpt kej,, rezeki aku,, same jgk ngn kawan2 yg lain,, dah kej,, rezeki masing masing kan?? bila dah keja segala rutin harian berubah sekelip mata,, aku kene biasakan diri,, bangun awal pagi, siapkan bekal nak bawa g tempat keja, jimat cket,, hehehee,, pagi pagi lagi dah drive kete g tempt keja,, handle itu ini,, ya!! something yg baru bg orang macam aku yg bru nak kenal dunia pekerjaan,,
tetibe teringat zaman aku sekolah dulu,, bangun awal pagi siapkan bekal nak bawa g sekolah,, jimat wang saku yg ayah aku kasi,, hehehe,,kadang kadang aku bawa bekal nasi lemak, kadang tu nasi goreng,, tapi selalunya nasi gorenglah sebab mudah dan cepat,, hehehe,,,

zaman sekolah dah berlalu,, zaman kat universiti pun dah berlalu,, kini aku di zaman pekerjaan...

perjalanan yg panjang dan masih panjang dan akan terus panjang,, insyaallah kehidupan akan lebih baik dr sebelom ini,,

No comments:

Post a Comment