seindah memori

seindah memori

Thursday, October 1, 2009

hobi baru..

selama seminggu saya bercuti di kampung.. cuti raye.. selama seminggu tu jugaklah saya dah temui hobi baru saye.. hehehehhe.. nak tahu ke ape hobi tu??? MEMASAK... kalau dulu saye cuma tolong mak kat dapur.. tapi xtahu kenapa saya jadikan memasak tu sebagai satu hobi saye.. selama seminggu tulah jugak saya memasak je.. hehehehe.. bukan pe mungkin sebab umur dah makin meningkat... siapa tahu 2 atau 3 tahun lagi dah nak jadi isteri orang kan.. hahahahaha.. tapi tulah saye xde calon lagi lah alkisahnye..hehehehe..xpelah kan.. mungkin xde jodoh lagi.. ia sebagai persediaan awal je.. hm... saya suka dengan kata-kata hikmah ini...
'kiranya tiada cinta insani untukku..cukuplah cinta Allah penyuluh hidupku..moga kelak akan ada cinta daripada insan yang mencintai Allah sebagaimana cintaku terhadapnya'

pastu mase cuti seminggu tu jugak lepas raye saya dapat tempahan jahit kain batik daripada jiran-jiran.. aih..senang cikit la hati ni bila dapat income.. hehehehe..
xkisahlah ape pon yang saye buat janji saye senang hati...hahahahaha...

pesanan saye...hidup ni kena hepi selalu.. biarpun hati kita sedih tapi ceria-ceriakan hidup kite kerana itulah salah satu nak ubati kesedihan itu..

No comments:

Post a Comment