seindah memori

seindah memori

Monday, January 4, 2010

malam sepi...

taktala sendirian (roomate kuar xde kt bilik), saya ambil masa tuk berfikir.. merenung kembali kekhilafan diri.. mungkin ada yang pernah berkecil hati dengan saya.. mungkin ada yang pernah memendam amarah terhadap saya.. ampun maaf saya hulurkan.. mungkin tanpa sedar saya bertindak demikian.. kadangkala, tingkah kita dipengaruhi oleh emosi..
kadangkala kita tak sedar pon akan kesilapan kita..

rasa rindu pada keluarga semakin menyesakkan dada saya.. rasa nak pulang je kampung, tambahan laptop saya buat hal pulak.. nak kata kena virus tak pula. kalau rosak cam ne?? aduh minta dijauhkan lah.. nak beli yang sebiji ni pon bukannya senang. hehehehe..walaupon minggu ni masih lagi minggu add and drop (tak masuk kelas tak pe) hehehee.. tapi saya ada kelas yang wajib pergi. tak boleh nak ponteng-ponteng. Ikutkan hati saya, nak je saya lari balik hari selasa ni, memandangkan saya cuma ada satu kelas je hari tu.. tapi tak boleh. hari rabu saya da kelas penting pulak. xdapatlah balik kampung.. pe2 pon saya tengok dulu apa yang dah jadi dengan laptop saya ni.. kalau tak baik jugak mungkin saya akan balik kampung.. hhehehhe.. bukan tak de tempat baiki laptop kat sini, tapi saya tak biasa. so susah sikitlah.. heheheh..

teringat akan adik bongsu saya yang baru je beberapa hari menjejaki kaki ke alam persekolahan menengah.. (form 1) tak tahulah cam ne dia menyesuaikan dirinya.. masa saya ada dulu( cuti sem) saya yang uruskan segala persiapan persekolahannya. mak dan ayah serahkan pada saya. Al-maklumlah kakak buzy dengan kerjanya. (tu belum kahwin lagi, kalau dah kahwin tak tahulah saya)hehehehee..moga-moga urusan persekolahannya berjalan dengan lancar..

rindunya.............

No comments:

Post a Comment