seindah memori

seindah memori

Monday, February 1, 2010

sup sosej + bebola ketam + cendawan


semalam saya kuar g cari barang.. g cari selipar tuk yang tersayang.. hehehehe.. dia yang minta tolong tuk saya belikan. so, saya pergilah cari.. pusing- pusing satu megamall tu last2 jumpa gak walaupun tak seperti seliparnya yang sebelum ni.. hehehehe.. pastu disebabkan tetiba ja perut ni nak makan something yang agak luar biasa biasa so saya pun cakaplah kat kak ema nak masak.. terdetik di fikiran nak msak sup je. saya pun cakaplah jom kita wat sup sosej campur bebola dan cendawan sikit. pastu kami pun belilah barang-barang tersebut. balik tu rehat-rehat kejap dan perut mula berbunyi minta diisi.. eni dah tak sabar nak makan.. huhuhu.. sape nak masak ni?? sape lagi kalau bukan saya.. heheheehe..

gambar kat atas tu lah gambar sup sosej dan bebola ketam campur cendawan.. nampak sedap x??? hahahaahahahaa...

No comments:

Post a Comment