seindah memori

seindah memori

Monday, December 6, 2010

LaYannnnnnnnnnnnnnnnnn,,,,,,,,,,,,,,,,,

aku de 1 paper je lg nk exam,, hari khamis nih,,
wah2,, xsabo asenye nk kelik kg,, hak2
sempena awl muharram nih aku nk ucap kt sume blogger dan pembaca selamat menymbut maal hijrah,, bulan muharram,, sedar tak sedar bulan islam dah bertukar,, (**,)
sepanjng kehidupan aku bergelar hamba Allah, segala bagai dugaan yg aku terima, tp sikit pon aku tak mengeluh, cume kadg2 terfikir kenapa mesti aku?????????????
tp mungkin tu sume ade hikmahnya,,,

ni, aku tgah dok sorng2,, roomate aku yg sorng lg dah blah,, dah abih exam,, sorng g g stdy,, aku?? nape tak g stdy??? jeng,,jeng,,jeng,, sbb aku mls,, hak2,,,




aku tgah layan lagu2 yang aku kira sgt2 bez,,

1) doa seorang kekasih
2) kekasih
3) insan bernama kekasih
4) setia seorang suami
4) rapuh,,
5) bicara hatiku
6) mahar cinta



lgu-lgu ni memang bez,, layannnnn yer,,,,,,,,,,,,,,
zaaassss,,,,,,,,,,,,,,,,,,

No comments:

Post a Comment