seindah memori

seindah memori

Thursday, December 9, 2010

seBebaS buruNg terbanG,,



alhamdulillah,, akhirnya aku abih jgk exam,, ar ni,, tepat jam 1.30 ptg tadi,, walupon mcm2 jd tadi,,, jari krem sebb sejuk sgt kt bangunn exam td,, dalam keadaan yg kurng sihat, aku jawab jgk,, msa dekat2 nk kul 1.30 aku dah mula gelabah,, banyk lg aku nk tulis tp dah xcukup mse,, terpaksalah aku cepat2 wat kesimpulan,, :(
dah penat study,, dari awal study week sampailah ke minggu exam,,, penat kot,, otak pon rasa da beku sudddaaa,,,,


bila dah abih exam rasa cam bebas lak,, pas ni tak yah lg nk menghadap buku n nota,, hahahhahahaa,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,



mlm ni jugak aku nk bertolak balk kedah,,,, yehaaaaa,,,,,,,,,,,,,,,
selamat tinggal UM n Za'ba tuk sem ni
insyaallah kita jumpa lg sem depan,,

bye,,,,,,,,,,,,,,,,,,

No comments:

Post a Comment