seindah memori

seindah memori

Friday, January 27, 2012

(**,)

penah tengok or makn x coklat lam gambar tu???
weng,,weng,,weng,,, tu la coklat mase aku kecik kecik dulu yang aku suke makan,, hahaha,, disebabkan aku suke makan coklat gigi aku abeh rosak time kecik kecik dulu,, kehkehkehkeh,,
ok, cerite sal coklat nih,, dah lame dah aku nak beli mase pusing pusing padang besar,, 2 tige kali pergi tak beli beli jugak,, last last aku dapat beli jugak coklat ni kat padang besar tu.. hahahhahaa,, huh! kalau bershopping kt padang besar kene spare duit banyak banyak,, sebab nanti automaticlly kite akan rambang mate,,,,, hahahaaha

mase tu ari aku de pegi ngan si tinggi lampai,, dia cakap : alamak, ini yang jadi geram nih bile bershopping kat sini,, huh! banyak bende nak beli nih,, "
hahhahaaa,, bedal je beli ape ape pon,, dari makann sampailah ke pakaian,,, memg kite akan rambang mate! kate org boleh jadi gilew la kalau bershopping kt padang besar nih!

ape yg aku melalut nih,, hahhahaha,,,

p/s tengok coklat nih teringt zaman kanak kanak

bye,,bye,, (^^,)

No comments:

Post a Comment