seindah memori

seindah memori

Thursday, March 22, 2012

celoteh,,

buka je sekolah lepas cuti seminggu,, budak budak semuanye happy je,,, bila aku masuk kelas bg markah ujian dorng senyum jer dorang,, maklumlah ade yang dapat A,, bukan main seronok lagi dorng,, hihihihi,,, kecoh jer kelas,, bile aku msuk satu kelas nih,, nak ajr sal PETA,, aku tanye dorng simbol simbol dlm peta,, bukan main bersemangat lgi dorng nk menjwab,, seronok aku rasa bila dorng bg respon yang baik.. hehehehee,,,

merekalah yang kadng kadng wat aku jadi ceria tp mereka jugklah yang kadng kadng wat aku tetekan bila ade pelajar yang degil, nakal,, haiii,, nsib badn,, hahahahhaahaa

dorng bile dh mule celoteh, tak kan berhenti,, ade je nak ckp,, nak berbual,, hadoii,,,

tp seronok layan kerenah dorng sebb aku anggp dorng cam adik adik sendiri,,,

No comments:

Post a Comment