seindah memori

seindah memori

Tuesday, December 29, 2009

selamat datang sem baru..

alhamdulillah sedar tak sedar dah hampir dua tahun saya menuntut di sebuah IPTA. sekarang dah masuk sem baru setelah sebulan lamanya bercuti.. dah berbulan otak ni kosong, kini terpaksalah disumbat dengan segala ilmu.. angka dan huruf tak perlu ditolak lagi. memang itu yg akan dipelajari.. penat?? mungkin! penat tuk menelaah pelajaran.. penat tuk masuk kuliah.. penat tuk ke kelas tutorial.. penat tuk memahami ape yg dipelajari... penat tuk melayan kerenah kawan-kawan yang tak pernah menutp mulut dari berceloteh.. ade je pendapat, perkara yg nak dibualkan.. tapi itulah kawan yag saya ada.. heheheee.. walaupun penat cam ne pun, semua tu pelu dilakukan dengan hati yg ikhlas.. nama pun student kan???? heeeheee... semua tu perlu dilalui dgn hati yg terbuka.. result sem lepas???? sebut sal result ni sedikit mengecewakan saye.. entah dimana silapnya, ia semakin merosot.. entahlah mungkin disebbkan saya mals study sem lepas.. hehehee...

so, tuk sem ni saya akan mulakan segala-galanya dengan azam yg baru.. heeehheee..tidak ada lg malas-mals nak ke kuliah, tutorial dan study.. semuanya kena full kali ni.. tak ade lg ponteng-ponteng.. hehehe.. insyaallah saya akan lakukan..
tiba masanya tuk berubah.. perjalanan hidup masih panjang.. sekali tersungkur takkan selamaya tersungkur.. cuma kita perlu bangkit dan kuatkan diri tuk teruskan perjalanan yang jauh itu...

pesan saya kepada semua pembaca agar mulakan azam baru di sem baru ini.. heheheee.. lagipun tahun 2010 akan muncul beberapa hari je lg...

No comments:

Post a Comment