seindah memori

seindah memori

Tuesday, May 4, 2010

blank....

~~~pernah x kita rasa blank bila jawab exam???
mesti pernah kan?? ..
itulah yg terjadi pada saya hari ni..
paper ADEA 2102..ANALISIS LOKASI DAN RUANGAN..
BERDASARKAN TEORI-TEORI kena jawab soklan tu.. jenuh la menghafal..
bila dapt soklan 2, sya tersenyum..
tp bila dah mula nk jawab ttiba2 otak saya blank.. xmampu nak mengingat
nak menangis pon ada time tu.. saya cube bertenang dan berfikir.. cuba
mengingat pe yg saya baca.. 15 minit berlalu alhamdulillah.. saya
berjaya menjawabnya.. tersa rugi 15 minit tu...
lepas syok-syok mengarang esei bahagian Prof Jamilah. sekali lg otak saya
blank.. sya hanya tawakal je.. dah xmampu nak wat apa2 dah..

saya amek masa dan saya menjawab dengan sebaik mungkin..
masa terus berlalu.. tuk menjawb bahagian prof Fauza sekali lg saya blank.. entah kenapa tiba-tiba saya jadi begitu.. jam di dinding dah menunjukkan kul 9.30 pg.. kertas saya tuk jwab soklan Prof Fauza masih kosong.. 30 minit berlalu dan akhirnya, baru saya dapt ingt pa yang saya baca.. saat tu memang air mata ingin menitis..
tp saya gagahi siapkan jua jawapan saya.. walaupun saya tak berpuas hati ngn jawapan saya tp saya hanya mampu berdoa agar paper ni saya tak gagal..

No comments:

Post a Comment