seindah memori

seindah memori

Thursday, May 6, 2010

selamat...

Akhirnya saya selamat sampai ke kampung pagi td 6/5.. lega rasanya bila dah sampai kg.. mujurlah saya tak terlepas stesen keretapi yg sepatutnya saya turun.. bukan pe ni sume sebb 'mamat' yg dok sebelah sy tu tido.. so bila dah saya sampai kt stesen Alor Setar, sy kejutkan dia.. ada la lam 5 minit sy kejut bru dia terjaga. HAmpeh.. dia tak tahu lam hati dah berdebar takut terlepas stesen.. huhuhu..rsa cm nak bg penyepak je kat dia time tu..hahahahahaha.. tp mujurlah niat je, xbuat lagi.. hehehe..

Lega rasanya bila dah sampai kg.. Saya singgah kt kedai bapa saudara saya, makan roti canai dan air teh ais dulu.. hehehee.. paksu sy yg dr Perak dtg tolong dia wat kej sebb mak sedara saya dah selamat bersalin 'baby boy'... nanti da ms nk pergi tgoklah baby dia.. saya sukakan budak2..hehehehe...

No comments:

Post a Comment