seindah memori

seindah memori

Wednesday, May 5, 2010

exam dah abih..

Saya dapt menarik nafas lega saat ini.. alhamdulillah... selesai sudah final exam saya pada sem ni.. berlalu sudah 6 paper saya.. lega rasenya.. syukur sangat-sangat pada Yang Esa..

cume sekarang fikiran saya masih lagi serabut.. harp sumenya akan kembali pulih.. 3 Mei yg lalu.. tubuh saya tiba-tiba jadi lemah.. saya hilang kekuatan diri..muntah-muntah.. perit perut rasanya.. alhamdulillah, dah semakin pulih walaupun tak sekuat dulu..
harp saya cepat sembuh..

malam ni..9.10 minit, 5/5 saya kan bertolak balik kg ngn keretapi.. perjalanan selama 12 jam memang memenatkan tapi demi lambaian kg sy tak kisah, asalkan saya dapt balik kg.. hehehehe.. cume kali ni agk tak best la bila saya balik kg.. hihihihi.. ape-ape pon mak dan ayah sentiasa menunggu kepulangan saya..

harap kepulangan saya malam nanti selamat...

No comments:

Post a Comment