seindah memori

seindah memori

Friday, October 29, 2010

d!a daH daTaNg............

jeng...jeng...jeng....
sape yg dtg nih,,,,,
hahahhahaa....

asal dia dtg jer wat aku semak,,
asal dia dtg jer wat aku serabut,,,
asal dia dtg jer wat aku tension,,
asal dia dtg jer aku cam blurrr,,,
asal dia dtg jer wat aku haru biru jdnyer,,
asal dia dtg jer mlm2 aku dah xjd cm mlm,,
asal dia dtg jer mkn minum aku tak terjg,,

waaaaaaaaaaaaaa........... kenapa ko dtg??????????

exaMMMMM,,,,,,,,,,,,kenapa ko dtg?????????????




time2 cam nih lah sumenyer bru nak gelabah,, aku tercari2 nota,, hukhuk,,
pastu malm2 aku berteman nota2 dan buku2 jer,,
segala bagai kat atas katil aku,,
buku tebal2 plak 2,, adeh,,

dah bape ar aku tido lewat,,
waaa,, pent la cm nih,,
ulang-alik g library,, xcukup main library, PPZ pon aku g jgk,, carik bhn tuk rujukan aku time exam nnti,,
mlm siang library jer kej aku,,
owh,, tidak,, eden da penat,,,,,,,,

bila tido xcukup mate membengkak,, hohoho,, mata aku!!!!!!!!!
walopun lambt lg aku nak exm,, yakni 1/12 tp aku kene prepare awal2,,, banyk yg perlu aku bce,, ni tahun last aku kt bumi IPTA ni, so kena wat betul2 lah,, tak gitu???


walopn saiment dah abih,, kelas pon dah abis,, tp aku ttp nak kene bzkan diri dgn sume2 2,,,

EXAM DAH DATANG,,,
kepada kawn2 sume selamat maju jaya,,, jom2 anugerah DEKAN,,




BITTAUFUK WANNAJAH............. (**,)

No comments:

Post a Comment