seindah memori

seindah memori

Thursday, October 14, 2010

har! nie,,,

pagi td aku terlajak tido,, mujur lah kawn aku yg baik hati ni antar msg kt aku,,
" pegi kelas x?"

aku tgok jam dh kul 9.00 pg,,
kelas kul 9.00- 10.00pg

tulah akibtnya tido pas subuh,, sbb nyer aku xboleh tido dan dh bape ari tak tido,,:(

bangun mandi n bersiap2 nak g kelas sebb utama aku kene g jgk kelas pg td sbb xde sape nak tolong attendentkan,, hak,,, dah sume kawn2 ku yg lain masih diulit mimpi,,
terpaksalah aku bangun, bersiap dan berjalan secepat yg mungkin tk sampai ke kals,, dah lwt dah,,,

9.30 pg aku sampai kelas,, pe lg masuk pintu belakang la jawabnya,,, dgr je kuliah yg dr. mariney bg,, pastu attendentkan tuk kwan2 ku itu,,,

9.45.. dr. pon ckp "ok sampai kat sini je kuliah kite"

adeh aku bru sampai,, pent pon xilang lagi,, huhuhu,,,
tp xpe,, atleast kedatngn tu ade drpd kene bar,, kannn????

tu kisah pg td,,,

kisah mlm ni plak,,,




aku kene siapkan xsaiment pbndran alam sekitar yg tertangguh,, adeh pening dah pk,, sok nak kene antar,,, sempt ke aku nak wat nih???
mane aku nak cari bahan lg??? tgh tulis entry ni pon xsaiment aku xsiap lg,,
pe aku nak tulis lg,,,
jgnlah aku tak tido lg mlm nih,,, mau parah aku cam nih,,,

oohhh tidakkkkkk!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment