seindah memori

seindah memori

Saturday, April 2, 2011

tesiS oh tesis,,

memang sejak kebelakagan ni aku bz ngan tesis,,, pagi2 lagi aku dah tercongak kat PPZ (perpustakaan Peringatan za'ba),, nak wat pe kt sane?? tgok bola?? hahahaa,, aku cari bhan tuk siapkan tesis aku,, bertapa kat sane,, dr pagi sampai ke petang!!! kadang2 tu kalau lapo wat bodoh jer,, perut sakit ke aku xdulik,, yG penting tesis aku siap!!

walaupon tak larat, letih aku berjalan jugak g PPZ,, tesis punya pasal,, tu tak campur lg dengan assaigment yg dok tunggu aku!! adeh,, banyak kot!! kadg2 tu aku pk lec tak patut bagi assaigment kt 3rd year,, sebb dah kompom2 kami yang 3rd year ni bz ngn tesis,, alaahhhaaaiii,,,,,

aku pon kadag2 tak tido,, terpaksa korbankan waktu tido tuk siapkan sume tu,, dah tak da malam lagi dah bagi aku,, waaaa,, mata aku dah makin teruk sembab nya!!!! YES!!! sy suke,,



perut????? chipsmore je yg masuk lam perut aku,, xsempt nk mkn makann lain,,, aaarrgghhh!!!!!!!!!!!!! aku rasa agak tertekan!!!! otak jem dah pk sal tesis!!!

well,,, time aku menaip kt entry ni pon aku lapo siot!!!! YES perut aku da sakit,, sukenye aku,,, maaakkk tolong!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment