seindah memori

seindah memori

Saturday, April 2, 2011

tuala oh tuala~~

GERAm nih,,
adeeehhhh,,,
aku basuh la towel mandi aku,, dah la gune tangan ok??
pueh aku sental,, samapi lenguh la tgn aku ni,,

ok bila aku yakin ia dah bersih,, aku pon bilas n perah dia,, pastu aku pon rendam la ngn pewangi baju,, rendam ngn baju2 yg aku basuh sekali,,
ok,, lebih kurg 5 minit aku biakannya, so aku pon perah lg baju n towel td,,,

pastu aku bia la kejap air baju2 n towel aku berkurangan,,
bila dah aku yakin air tu dah kurang (bukn pe senang sikit aku nk sidai nnt,, bile dah sidai xde air yg turun cm air hujan,,) hehhee,, maklumlah gune manual,, nk gune mesin basuh??? ooooh tidak!!! aku tak suke gune mesin basuh,,,

ok2 berbalik pada agenda aku td,,
bila aku yakin jer air dah tak de kat baju2 n towel aku tu, aku pon perah la lg,, nak pastikan air dah xde,,



ok, bile aku perah je towel aku,,, aku belek-belek la towel ak tu,,
oh,, mcm ade something je,,
ok,,,, aaarrrrrgghhh,, aku bengang,, mane taknya,, towel aku kene warne shawl,,
shawl pulak turun warne,, aaarrgghhh,,, bengang kot!!!
ok la, aku try basuh sekali lg,, kot2 warne tu ilang,, aku sental lg,, sampai dah tak larat la katakan,,
tp,, tak de hasil,, huh!!! penat aku!!! dah la lewat pg,, arrgghhhhh,,,,

No comments:

Post a Comment