seindah memori

seindah memori

Thursday, December 8, 2011

public speaking

hnset aku berdering,, sape lak kol nih,, maklumlah aku ni jarang dapat calling-calling dr orng,,
tgok name n gamabr yg naik, aku tersenyum,,

"ye kenape?''
"tolong sy kejap"
"tolong ape?"
"sy nk kene wat pengucapan awam esok, boleh tolong dengar tak sy nak cakap sal pengorbanan ibu?"
"boleh, silakan"
"keh, dengar eh"

aku pon sudilah tadahkan telinga aku dengar dia bercakap, dan aku ade jgk mengomen ape ape yg tak kene,, mujurlah mse zaman sekolah dulu ade jgk aku join benda benda seangkatan dgn public speaking nih,, dapat jgk la aku bantu sikit sikit.

hampir dua jam aku mendengr dia becakap tangh tengah malam, mate pun dah lali jer, hahahahhaha

last sekali dia ckp
"thanks tolong saya"
"no hal la awak, small matter je ni, weklem,,

^tak tahu dia dpt wat yg terbaik or tak,, hope dia berjaya lakukannya dgn baik,, ^

No comments:

Post a Comment