seindah memori

seindah memori

Tuesday, September 4, 2012

heaven with u,,,

kalau dulu aku suka tengok cite Pobre Diabla Daniela  kt astro bela,, tp sejak sejak citer filipina "Heaven with you" ditayangkan, aku jadi giler tgok citer ni,, dri dulu lagi aku suke tgok citer filipina,, masih ingt dgn cite pangako sayo,, zaman aku sekolah rendah dulu,, lepas tu bila dah g sekolah asrama jarang dah boleh tgok tv sampailah aku masuk universiti, masa tu aku jadi gila tgok cite DISABBLE (dh tak ingt ejaan nya cm ne) main kt astro ria,, cite sal ikan duyung, memang la tak logik, tp aku suke tgok cite ni sebb heroin dia Marian Rivera,, heroin yg comel gituu,, hehhee,, lepas Disabble, citer MARIMAR,, gile kot tgok citer nih sebb time tu aku da nak final exam,, aku sempt lagi bukak TONTON dan tengok cite ni sampai abeh!!! hahahhaa,, lepas MARIMAR, TV 3 tayang drama ENDLESS LOVE,, yess!! kali ni hero n heroin yg sama lam MARIMAR dan aku sgt meminati mereka berdua!! hahaha 


lepas ENDLESS LOVE, layan pulak HEAVEN WITH YOU kat astro bella,, citer ni bru je dityngkn,, skrng ni episod 23,, best giler kot citer nih,, dah la heroin citer ni comel,, hehehe,
cite dia sal Rigo dan Marge ( Heart Evangelista) merupakan sahabat sewaktu kecil yang berkongsi impian yang sama. Persahabatan mereka diuji selepas kematian misteri ayah Rigo. Namun takdir menemukan mereka semula selepas 15 tahun terpisah. lepas tu dorng bercinta,,, tp banyak pulak halangannya tp aku seronok tengok cite nih,, lagu cite ni pun best,, hehehe yg bestnye siaran astro ni kan selalu ulang-ulang,, so, kalau terlepas cite ni kul 3 ptg, leh tengok kul 8 mlm n 12.00 mlm,, kalau terlepas jgk tengok weekday, boleh tengok weekend,, (siaran ulangan),,

gile la tgok citer nih,,, (**,)

No comments:

Post a Comment