seindah memori

seindah memori

Thursday, January 10, 2013

tiada cerita,,,

agak sepi dunia penulisan di alam maya ku ini,,, mungkin sudh tiada apa-apa lg yang boleh aku ceritakan,,, fikiran semkin kosong,jiwa pula semakin sunyi,,, entahlah,, sekrg sudah 2013, mungkin agak terlewat aku nk wish epy new year,, hm,, bile tahun dah bertukar tahun, umo pun da meningkt,, cerita 2012 aku tutup serapi-rapinya dalam kamus hidupku,, cerita 2013?? belum ada cerita tp mungkin aku akan sambung study lg,, insyaallah dengn izin Allah,, semagt dah berkobar-kobar nak sambung stdy,, hehehhee,,, 2013 akan memulakan episod baru dalam hidup aku,,,

apa pula jalan cerita 2013 yang telah diaturkan oleh-Nya??
yang pasti aku akn laluinya,,,, 

p/s: umo smakin meningkt, amalan tuk beklan di sana pun kene tingktkn jgk,,,
peace yyooo,, (**,)

No comments:

Post a Comment