seindah memori

seindah memori

Thursday, November 18, 2010

daTaNg laG!,,,,,,,,,,,,,,

alhamdulillah,,, aidiladha dtg lg,,, semalm 17/nov semua umat islam menymbut kedtgn aidiladha,,,, alhamdulillah aku diberi kesemptn tuk beraya ngn family aku,, ade diantra kawan2 aku terpkse beraya dengn kwn2 di UM sbb exam da dekt,,, waaa,,,,,,, and aku pon aku balik sane gak lam shari dua lg,,buku n nota-nota dah memanggil aku,, hak,,

keh, berbalik pda crite aidilahda,,,
cm ne smbutannya???
sgt bez,,
meriah,,,
ngn kenduri korban pon banyak,,
hehehee,,

nak kongsi cket la,,
lepas smbhyang raye, ati aku syu jer sbb teringtkan arwah tok wan aku,,
dah bertahun2 dia pergi menghadap Illahi,,,
bila tegok kubur lagilah sayu,,,
rindu menggamit memori,,
bertambah sayu bila tgok koge yang menziarahi pusara saudra mreka,, mungkin ade yg dah kehilangan ayah dan ibu,,
aku bersyukur kerna aku masih ade kedua org tua aku,,,
tp yg pergi tetap pergi,,
untuk arwah aku sedekahkan al-fatihah,,,

nak cite ckit,,,,
mse aku on de way nak blik umah,, time 2 aku ngh drive dr kuala kedah ke ayer hitam,, bru balik dr beraya la katakan,, mak ngah aku wat knduri korban cket,,
pastu elok je Viva meluncur laju kt jaln raya 2,, tup2 aku tgok jalan dah nak mcm jem,, apsal pulak dah,,, so, aku slow cket kete,, dalm otak aku time 2 lain tak bukan kompom accident,,,

bila sampai je tempt kejadian,,, sah!! mmg accident,,, kesian aku tgok penunggang motosikal 2,, terbaring,, aku fikir jgk,, mujur dia pakai helmet,, klu xmungkin dah berkecai,, tak tahulah salah sape tp accident tu berlaku antra moto ngn van,, tp nmpak cm penunggang motosikal 2 xcedera sbb xde darah,, tp xtahulah klau kaki dia patah ke atau jadi cm ne,, cume berdoa smga dia selamat jelah,,
HATI-HATI DI JALAN RAYA,,,,,,,,,,,,,

hm,, itu jelah cite sal aidilahda aku,, aku pon dah nak berkemas nak balik kolompo,,, hope aku dpt lalui exam aku kali ni lebih baik dr yang lepas,, xde lg gangguan emosi,,, hak2,,
insyaallah,,, amin,,,,,

No comments:

Post a Comment