seindah memori

seindah memori

Monday, November 1, 2010

KeNa BuL!,,,,,,,,,,,,,,,

wahwahwah,,,,,,,,,,,,,,, aku kene buli ngn kwan2,,,,,,,,,,
sebab ape?????

al-kisahnya kami sume plan nk kenekan sorng kwn ni,, bob empunye nama,,, nak dijadikan cite,, tengh2 borak2 ngn dia,, paklong sempat la simbah air kat dia,, wan n k.c sempt la baling tepung kt dia,, tp bob ni sempt lari,, bagaikan lipas kudung jer dia lari,, xsempt kejar,, dia terus naik bilik dia,,,,
hohoho

pe lagi yg kt bawh la jdi mangse nya,,,
mula-mula ise,,,kene baling tepung ngn aku n mira,,
time 2 siti munirah dah hilang,, aku cari2 dia tp xjumpe,,
huh,, geram nyer,,,

pas ise kene,, mira lak kene simbah air,,,
pent berlari,, hukhukhuk

pas 2 wan kene,,
sambil2 tu ise n mira ni plan nak kenekan aku,, hampeh! aku boleh tak sedar,,
baik punye air yg dia simbah kt aku,,
ait+tepung+sabun+kicap,,,
basah lecun aku kene,,,

pas tu aku kene lg simbah ngn air,,
air yg busuk,, huhuhu
air kolam ikan kt za'ba ni,,
sbelom kene 2 aku cube lari,, tp ise lari lg laju dr aku,, cept jer dia kejar aku,,
pe lagi,, """ kene simbah la aku,,"" huhuhu

ni kali ke dua aku kene 'prank' ngn kwn2 sbb besday,, xpe2 nnt sem depn aku bals balik kt kwn2 aku yg belom kene lg,,

terutamya SITI MUNIRAH BT AHMAD SHAKRI,,,
HAHAHAHHAHAHA (GELAK JAHAT NI)

No comments:

Post a Comment