seindah memori

seindah memori

Sunday, February 26, 2012

conteng conteng

sampai kt sekolah punch card, amek buku RPP,, masuk bilik guru, bukak buku RPP tengok tengok dapat memo dr pengetua,, hhhahahahaa,, okeh, memo biase2 jer,, hehehe,, minggu depan bdk bdk nk ujian,, yang gelabahny aku,, takut bdk bdk aku xleh nak skorr,, hehehee,, btw, aku doakan yg terbaik tu pelajar pelajar aku,,, pas ujian, start cuti sekolh seminggu,,, lega ase,, boleh berehat puas puas kat tempt orng nnt,, (**,)

pulau lagenda tu menggamit aku lagi,,, terasa seolah olah pantai chenang memanggil manggil aku,,, tak sabar rase nyer nak pergi,, tuk cuti sekolah aku berharap jiwaku makin tenang dan mungkin kali ni percutian aku ke negeri penghujung dunia akan lebih bermakna,,,


buat msa sekarng, terasa damai bila bersendirian,, alhamdulillah,, dapat mengenali ustazah asma cukup memberi perubahan dalam diri aku,,, alhamdulillah,, terima kasih ustazah asma a.k.a kak  asma..


No comments:

Post a Comment