seindah memori

seindah memori

Thursday, July 26, 2012

doktor oh doktor

pagi tadi memandangkan aku mengajar petang, so, aku pegi la klinik, konon nak cek kesihatan,, woohaa,,

"selalu ke sakit kepala nih?"
"selalu jugak, tp tak tahu sebab apa,,"
"magrin kot?"
"entah la doktor, tak tahu saya, doktor cek la,"

"tekanan darah awak rendah nih,,sebab tu selalu pening kepala,,"
"eh! hari tu saya derma darah ok jer doktor,"
"tekanan darah awak rendah sikit, kalau derma darah ok sbb ckit je,,xpe g amek darah dulu kat makmal,, jagp dtg sini balik,,,"

"nak MC ke?'
"tak payah la doktor, saya ngajar petang"
"owh, cikgu la ni, mengajar subjek ape?"
"bi"
''alamak, tak jadi nak takcle sebab saya tak minat bi"

 *eerr apa kaitan nak tackle saya dengan subjek yg saya ajar? aku tanya lam hati je la,,  tp ttp senyum doktor tu cakp cenggitu,,

doktor tu sempt ngusik aku dan dok bebel sengsorang,, last sekali lepas dia dh abeh tanda maklumat  kt kad rawatan aku, dia ckp
 " tak pe japg awak g amek ubat ya,,"
"ok la doktor, terima kasih,,  "

sempat lg dia cakp JANGAN CITE KAT PAKWE AWAK HHAHAHAHAA

doktor oh doktor,, aahhaa,, nama doktor tu DOKTOR FIQRIE,,

p/s: doktor yg hensem, org sakit pun dah jadi tak sakit,, hahhahaa

No comments:

Post a Comment