seindah memori

seindah memori

Tuesday, July 10, 2012

tamat sudaaa,,

sekarng kat sekolah yg aku sedng berkhidmat sekrang ni musim sukan,, so, secara automatiknya aku pon buzy sekalilah,, dengn nak latih budak2 berkawad lagi, kene make sure peserta rumah sukan untuk acara pertndingn nnti sume ade, macam-macam lagi lah,,  memula jadual lama aku tak banyak kelas tuk mengajar, tp bile tukar jadual baru, banyak lak timenya nak mengajar,, hukhuk,, tambah pulak satu subjek, ingtkan SIVIK tu senang, tp rupanya susah nak ngajar budak budak walaupon nampak jaz simple,,, :))

sukan yang paling aku suka tngok adalah acara larian,, nak nak lak kalau lelaki yg lari,, aaahhaa,, bukan gatal tp bila tengok dorang lari tu, peserta pertama mesti jauh ke depan dari peserta kedua dan ketiga,,, hihihihi,,



ahhaaa,, minggu lepas episod last citer JANGAN AMBIL PADANG KAMI!,, yes,, aku mesti rindu kat BETTO,, haaahhaaa,,, sekarang ganti ngn citer DI MANA HILANGNYA JUWITA? tp aku tak tgok pon, sebab aku tengok BETUL KE BOHONG?  tak kering gusi dibuatnya tgok BETUL KE BOHONG? nih, nak pulak ngn kelakar yg dibuat oleh JEPP,, hhaaahaaa,, alaahhaii JEPP,, aku dah tak ingt episod ke berapa dah BETUL KE BOHONG? nih sebab  aku selalunya tengok ulangannye jer,, heheheee,, satu lagi komedi yg leh wat aku tak putus-putus ketawa KAROT KOMEDIA X,, hahahahaa,, mcam sengal jer KAROT KOMEDIA X nih,, hahahaha,,,



 JANGAN AMBIL PADANG KAMI! ni banyak kisah yg dipaparkan dlm masalah flat,, kes kecurian, orang gile, dan macam macm lagi lah,, dan semangat mereka dalam menyelesaikan sesuatu kes,, betto(zain) bertindak selaku ketua mereka bertujuh yang selalu tenang,, walaupon rasanye tak logik nak amek balik padang yg bukan milik kite tp itulah dikatakan semangat kekitaan sebb padang itulah tempat kite bermain bola dan melepak, aleh-aleh pemiliknya amek balik, mestilah kita nak buat sesuatu kan supaya padang tu jadi milik kita! kesungguhan mereka bertujuh nih patut dipuji!! :)) walaupon sekadar lakonan! untuk menilai cerita itu tak perlu tunggu Aaron aziz, Shahizey Sam, Yana Shamsudin, maya karin, lisa surihani berlakon, cukup kalau jalan citenya menarik! yg penting nilai persahabatn yg penting dlm citer nih......

pe2 pun, JANGAN AMBIL PADANG KAMI! dah tamat,,, aku mesti rindu akan si kenit (Murat), zain, arai,, mai,,juju, akmar,,nik,,izzu islam,, yang masing masing bawa watak tersendiri dgn baik,,heheee,, ahaa,, pak leh tak lupe!!  hakhakhak

tamat sudah kisah kehidupan di FLAT SERI BAYU,, (**,)

p/s: time tuk masak seblum bersiap ke sekolah,, dddaaaaaaa:))

No comments:

Post a Comment