seindah memori

seindah memori

Tuesday, May 22, 2012

Layan jerrrr

ptg-ptg bila rasa bosan, aku g berjogging kat taman jubli emas,,still sorng-sorng,,, dulu taman tasik darul aman yang akan aku tuju, tapi sesekali berubah angin tak salah kan??? ptg tu bawa anak sedara g situ,, dia punye teruje nak maen papan gelongsor, buaian, n jongkang jongkit sampaikan aku ajak dia balik, dia tak nak balik,, hampeh punya anak sedara,, hahahhaa,, ralit tengok racing kete mainan,, tgok kuda,,, beza antara TJE ngn TTD ni kat TJE tak de kayak dan kete nak round tasik cam kat TTD,, tp kat TTD takde racing kete,, layang-layang tetap ade kat dua dua tasik nih,, kalau majlis rasmi diraja akan buat kat TJE la,, kat TJE ade keris besar sebagai lambang diraja,,, ahhaa,, kt TJE jgk ade tempt nak maen skeatboard,,, :))

ade sape-sape yang tgok cite JANGAN AMBIL PADANG KAMI! kat ASTRO RIA? aku tak kan miss tgok cite tu,, lakonan beto khusyairi mmg mantap! kisah yg memaparkan kesungguhan belia ataupon anak muda yg nak balik padang flat dorang sedgkan pemaju dah beli,, cite ni jugak menceritakan tentang kehidupan penghuni flat,, maslah parking,maslah itu  dan maslah ini,, cite arahan rosyam nor nih mmang gempak la (bagi aku la),,, walaupon rumah aku bukan rumah flat tp aku penah tinggal kat flat zaman aku belajar kt kl dulu,, memang itu la yg dirasa dan memang itu la masalah yg dihadapi,,
cite ni best,, sebelum-sebelum ni kalau tengok beto berlakon agak kurang aku nak layan, tp bila tgok cite nih, bg aku dia best dan mungkin boleh terima anugerah pelakon lelaki terbaik mungkin?? who's  know?? name dia skrng dh melonjak naik pe,, tp mungkin ada antra kita yg belum kenal sape beto nih,,

ni la beto khusyairi



 tp si beto ni dah kawen,, ahhaakkzzsss,,

JEMARI QHALBU: masa tu kian hampir,, akan mula mengorak langkah,,, budbye sume,, jumpe lagi next time,,(**,)

No comments:

Post a Comment