seindah memori

seindah memori

Wednesday, May 2, 2012

suria

mcm xpercaya bile sesuatu yang tak diduga berlaku,, walaupon pada zaman moden skarng ni masih lagi ada yg sanggup merosakkan kebahagian orang lain,, mungkin tak dapat menerima org yg pernah disayginya dulu kini menjadi milik org lain,, oh ya, pesann aku harap-harap org mcm tu belajar untuk mematangkan diri,, jgn gunakan taktik kotor untuk memusnahkan kebahagiaan org laen,, lupa-lupakan lah kisah kisah yg lama tu,, bia je ia jadi sejarah, bukukan kisah tu  n then tutup buku tu selama-lamanya dan jagn bukak bukak lagi,, belajar menerima yang jodoh tu dah terhenti 4 tahun lalu,, jodoh tu kan rahsia allah,, sebelum ni bile aku bc novel je terdetik lam hati, masih ade ke istilah 'guna-guna ' secara halus,, allahuakhbar, minta minta dijauhkan,, mungkin itu sebahagian daripada ujian allah pada hambanya,, :))  bile 'gangguan perasaan' tu dtg kite kne kuatkan diri dan keimanan,, kadang kadang manusia ni tak boleh nak menerima hakikat,, so, belajarlah menerima hakikat kpd sesiapa yg pernah putus dgn gf/bf,, :)) mungkin jodoh kita yg akan dtg lebih baik dari org yg pernah kita syg,, siapa tahukan? sebb allah dh aturkan yg terbaik untuk kita,,  kite pon tak tahu siapa jodoh kita,, bile dah org tak layan tu bermakna org dh tak nak ada apa apa lagi hubungan dgn kita walaupun sebagai kawan,, so,lupakan je lah dan jgn mencari lagi cinta yang dh terputus tu,,

aha,, ingt tak aku pernah share ngn korang sume video "sudah cukup sudah" lam satu entry aku,, sekrng nih video tu dah 1,185 611 org tengok,,(setkt yg aku tgok pg td) lgu ni ternyata bez, see? impak lagu tu yang dimainkan oleh radio yang ade kt malaysia ni,, aku ni suke dgr radio suria fm,, klu pagi pagi tu bleh la dgr suara kencana dewi, nabil, n halim othman,, klau ptg ptg tu dgr suara linda onn,, klu nak dibandingkan hot fm dgn suria fm aku rase better suria kot,, dulu aku suke dgr hot, tp lame lame aku jadi bosan,, aku beralih ke suria, mungkin suria lebih sebati dgn jiwa aku :)) lagi pulak dorng maenkan lagu lagu yg best dan tak ketinggalan lagu lagu lame zaman aku sekolah dulu,, lagu rock kapak n lagu jiwang jiwang,, bila lagu yg kite dah lame tak dengar n then bile dgr balik, rasa lagu tu sampai ke hati,, :)) kalau xde yang lama mn nak ade yg baru kan?? so, kite kne jgk dgr dan sokong lagu lame2,,,, 

lgu nirwana band tu sampai ke hari ni masih lagi diputarkan di radio suria,, dgr celoteh linda onn mmg aku tak jemu,, mungkin sebb suara dia,, :)) lagu maafkan aku(AFEE UTOPIA), andaiku bercinta lagi (MOJO), aku suka dia (aina tasneem),, antara lagu yg aku kira hit bila dimainkan kat suria,, teruskan usaha SURIA FM untuk terus maju sebagai radio pilihan,,,

bg aku SURIA mmg terbaik,, tp bergantung jgk pada pendgr pendgr kt luar sna,, yg mungkin lebih suke dgr HOT,, ataupon mungkin yg lebih suka dgr ERA,, mgkin jgk SINAR,, masing-masing ada citarasa tersendiri,, (^^,)

lagu yang dimainkan untuk OST cite  kt TV pon tak ketinggalan mempromosikan lagu-lagu sama ada lagu malaysia ataupon indonesia,, mcm sekrng lagu yg hot 'BILA" (PEPITO) dan "RINDU BUKAN TEMAN (ERNIE ZAKRI) OST untuk cite MAHABBAH slot samarinda yang dimainkan kt TV3,,

aha,, sekarng ni disebabkan ASTRO memberi peluang kpd pelanggan-pelanggannya tuk tonton 130 saluran yakni 'saluran' yang kite tak beli pon boleh tgok cam saluran pelangi, box office,, dan mcm-mcm lg la, aku dah terlepas tgok MAHABBAH sebb terlupe cite tu bila teruja sgt tengok cite yang dimainkan kt box office,, hahhahahaa

p/s: menerima jemputan majlis perkahwinan rakan sekolah pda buln 6 nnt,, selepas 6 tahun menyulam kasih akhirnya mereka disatukan,, inshaallah, amin,,,,, kalau dah jodoh tak ke mana,,, (^,~)

No comments:

Post a Comment