seindah memori

seindah memori

Thursday, March 10, 2011

bila lelaki nak jadi pompuan

what?????? dia lelaki??? oh my god! aku ingtkan dia girl,, huhuhu
peerrgghhh siap bersolek, dress up cam pompuan lg 2,,
nape?? nape ko nak jd pompuan sedangkan ko dah dilahirkan jd lelaki,,,
apsal???

pelik lah aku,, huhu well, aku rasa makin ramai lelaki yg pompuan, pompuan jd lelaki,, yap! ade yg cakp dunia dh nak kiamat,, dat right,, but kenapa mereka ade naluri jd pompuan??? tanpe segan silu drees up cam pompuan,, lebih tepat golongan mereka ini dipanggil 'mak nyah'



aku bukan nak ngutuk golongan ini,, nope! tp cume aku pelik jer nape mereka nak berubah jd pompuan?? sampaikan ade yg sanggup tukar jantina,,

well,, xnak cakp lebih2,, pembaca kt luar sana kebih bijak berfikir!!!

No comments:

Post a Comment