seindah memori

seindah memori

Thursday, March 3, 2011

terganGgu,,,,

nak cite nih,, semalam,, aku tengah tido,, nyenyak punyer lah ni,, untuk pengetahuan aku susah nk tido,, so semalm bila dah aku cube manje-manjekan mate aku ni,, so aku pon tidolah,, tp xtahu pkul bpe,, maybe around 12 kot,, so, bila dah boleh tido ni,, aku pon arap-arap mimpilah yang indah-indah,, hahhahahaa

tetibe je aku terdengr bunyi detum- detam,, pastu nampak cahaya,, bunyi 2 memang kuat gilerr lah,, aku jd takut,, aku pon pe lagi,, tariklah selimut tutup badan aku yakni dari muka sampailah ke kaki,, harap2 leh tido,, tapi xleh tido gak,,

bunyi tu makin kuat,, kuat dan kuat lg,, cahaya tu pulak makin kerap dia memamcarkan cahayanya,, aku makin takut,, aku tgok rommate aku,, dorang cam xdengar ape-ape je pon,, huhuhu,, dah macam-macam aku buat supaya aku leh tido, tp xleh jgk tido,, pastu tetiba je hujan turun,, sejuk hujan pon dah xleh wat aku tido dah,, aku makin takut dengan bunyi yg makin kuat dan tak henti-henti,,

kalimah allah tak putus-putus dari bibir aku,, takut ya amat,,, rase cam aku nak kene sambar ngn petir pon ade,, sebb nampak sah2 cahaya kilat sambung menyabung,, takutnya aku time 2 hanya allah ja yg tau,, yap! bunyi guruh yg kuat,, menakutkan aku,, petir yang tak henti2 menyeramkan aku,,
waktu kejadian 2 pagi,,,

pastu aku tak sedar kul bape aku terlelap,, sedar-sedar rommate kejut aku bangun solat subuh,,

No comments:

Post a Comment