seindah memori

seindah memori

Wednesday, March 16, 2011

~~hohoho~~

hohohoho,,, 2 JAM ja aku tido,, semlam bz dengan karangan sekolah menengah dan sebahagian tesis aku,, pas subuh aku tido,, ingtkan boleh la nak lajak tido cket sebb hujan,, tp,,,, otak ni tibe2 set plak aku nak kene pegi SKR,, hadoi,, tetibe boleh pulak subjek yg aku daftar sem ni tak de lam spectrum,,, huh! padahal aku dah sahkan pendftaran aku tu!!!!!!!!!!!!



ok,, bangun pg, awal 2 mcam mls cket la,, ye lah tido tak cukup weh,,, pastu ok la, mate ni kejap celik kejap bukak, cam nak sambung balik tido, tp,, xleh2 kene bangun jgk!!!

dan aku pon bangunlah,, sampai ke toilet pon mate aku still kuyu,, mengntuk!!!!!
di ulangi MENGANTUK!!!!!!!!! ok , lepas mndi mate aku dah segar!!
hahahhahahaa

No comments:

Post a Comment