seindah memori

seindah memori

Wednesday, March 16, 2011

~~jatuhnya mutiara putih~~

membaca luahan seorang teman melalui blognya membuatkan aku menangis,, mengenangkan kisah kami yg hampir 3 tahun di bumi UM. aku sedey sgt,, mungkin disebabkan ketika ini aku sedey dan terasa hati dgn sikap seseorang jadinya aku bertmbh sedey dengn kata-kata sahabtku,, dia lah temanku yg berkongsi suka dan duka dgnku di sini sepanjang 3 tahun,,
aku tak mmpu nak bertahan lg,, air mata ni laju je turun dah macam air hujan daa,,



terfikir lepas ni masing-masing akan membawa haluan sendiri,, aku akn sentiasa ingt dia adalah teman seperjuangan aku yg terbaik,, mungkin disebabkan kita dh jrang berborak siti munirah?? kalau dulu sampai ke subuh kita still lagi berborak kt tepi kolam,, bile lg kita boleh enjoy cm tu?? huhu,, tp skrng masing-masing dah sibuk kan???

yap!!! harap pas ni kita tak putus hubungan dan akan tetap berhubung sampai bila-bila,,,

No comments:

Post a Comment